vrijdag 30 november 2007

Freelance Party Consultancy

Beste chiromeisjes uit Hasselt,

zoals iedere zelfrespecterend vereniging zag ik dat ook jullie jaarlijkse fuiven organiseren om de kas te spijzen. Het concept Fiesta del Chiro was onvermeend een hoogvlieger en de exotische cocktails gingen waarschijnlijk vlot over the counter. Maar misschien is het tijd voor iets nieuws, iets nachtelijker, iets meer underground en dat dan wat kruiden met warme nostalgie.

Als feest-consultant in bijberoep (mijn hoofdberoep is golfleraar), sta ik dan ook menig organisatorisch talent bij in hun zoektocht naar differentiatie. Met andere woorden, hoe organiseer jij de fuif van het jaar?

Van mijn hand zijn onder andere:

- "I Love Tento" (avonturiers-bijeenkomst: 230 man)
- "Blanchi-Monte" (kaart en vogelpiek avond voor Italianen woonachtig te Blankenberge: 70 man)
- "Who let the dogs in" (koffie-tafel voor hondeneigenaars: 90 baasjes en 30 kleinere vrienden)
- "Polio Polio" (strand-bbq voor ouders met zieke kinderen: 65 ouders)
- en nog veel meer...

U ziet dat mijn portfolio gonst van succesvolle activiteiten en ik wil u dan ook een voorstel doen tot het co-organiseren van uw volgende fuif. Meer bepaald, laat u mij gerust weten wat u vindt van volgend concept.

Vriendelijke groeten,
Steven GoldSwing
(Want u houdt er toch ook graag de Swing in?)



Geen opmerkingen: