dinsdag 30 september 2008

VOO Sucks!

VOO, de Brusselse Telecom-provider heeft een kemel geschoten. Reeds een maand onderneem ik acties (aangeschreven brief, meermaals telefoneren en mailen) om mijn VOO abonnement van Elsene mee te nemen naar mijn nieuw appartementje in Schaarbeek. Hoewel ik reeds twee jaar klant ben, op tijd betaal en tevreden was [ter info; er zijn momenteel wel interessantere deals te sluiten (eg. Telenet Goldshake)] hebben ze mijn aangeschreven brief waarin ik de adreswijziging op 1 september naar Schaarbeek duidelijk omschrijf volledig genegeerd en bij mijn telefonisch contact blijven beweren (in gebrekkig Nederlands en na veel doorverbinden = kosten) dat er iemand zou langskomen deze week.

Nog een goeie klucht tussendoor: Omdat ik verhuis op 1 september kreeg ik een factuur van 1,87 euro te betalen voor die ene dag 1 september. Dat hadden ze dan wel weer goed genoteerd.

Nu vorige week stuurde ik een e-mail dat het nu toch wel eens tijd werd dat er echt iemand kwam opdagen en internet kwam installeren bij deze e-marketeer van beroep. Waarop volgend droog antwoord, zonder enige vorm van begrip, excuses of goede intenties naar de toekomst toe, volgde;

Wij bedelen de gemeente Schaarbeek niet want het
kabelnetwetk behoort toe aan een andere
maatschappij.
Wij kunnen dus geen gevolg geven aan uw aanvraag.

Mvg,

Ewel VOO, op die manier zult ge in de toekomst inderdaad "bedelen".

1 opmerking:

Anoniem zei

VOO is wel FANTASTISCH goe bezig!